Last ned som PDF

88 sider

0.37 MB

Forsiden av dokumentet Tiltak for å bedre NAVs virkemåte

Evaluering

Tiltak for å bedre NAVs virkemåte Sluttrapport fra ekspertgruppa som vurderer oppgave- og ansvarsdelingen i NAV

I februar 2010 nedsatte Arbeidsdepartementet en ekspertgruppe for å se nærmere på organisering og virkemåte til NAV-kontor og forvaltningsenheter, og spesielt vurdere arbeidsdelingen mellom disse to enhetene. I følge mandatet for utredningsarbeidet skulle ekspertgruppa avgi en delrapport innen utgangen av april 2010 og en sluttrapport innen 30. juni 2010. Delrapporten skulle gi en beskrivelse av dagens arbeidsdeling mellom NAV-kontorene og forvaltningsenhetene, sammenfatte erfaringer med gjeldende arbeidsdeling og samhandling, og omtale foreliggende planer og forbedringstiltak på området. Rapporten ”NAVs organisasjon og virkemåte. Delrapport 1 fra ekspertgruppa som vurderer oppgave- og ansvarsdelingen i NAV” ble avgitt 30. april 2010.

Publisert

Eier

Arbeids- og inkluderingsdepartementet

Utgiver

Arbeids- og sosialdepartementet

Utfører

Ekspertgruppe

Språk

norsk